Chaos Corona 9 for 3ds Max yenilikler
Prosedürel Bulutlar
Prosedürel Bulutlar, bulut örtüsünü kontrol etmenize ve türünüze izin verir ve canlandırmaları kolaydır. Güneş rengine ve konumuna yanıt verirler, bu nedenle şafakta veya öğlen saatlerinde çalışırlar ve bunların tümü, render süreleri üzerinde minimum etkiyle çalışır.
Corona Pattern
Bellekten tasarruf ederken en üst düzeyde gerçekçilik için gerçek geometriyi bir dokuyu döşer gibi aynı kolaylıkla bir yüzey üzerine döşeyin. Kumaşlar, tel çitler, mücevherler ve çok daha fazlasını oluşturmak için kullanılır.
Edge Trimming (Chaos Scatter)
Çimleri temiz ve düzenli tutmak için, saçılmalarını kenarları üzerinde kontrol sahibi olabilirsiniz.
Premium’a dahil taramalar, oynatıcı ve Phoenix
Premium’da Kaos’tan üç güçlü araç bulunur. Phoenix, ateş, duman, su ve daha fazlasının gerçekçi simülasyonlarını yaratmanıza olanak tanır.
Kaos Taramaları, normal malzemelerle simüle edilemeyecek kadar karmaşık olan yüzlerce gerçekçi malzemeye erişmenizi sağlar.
Chaos Player, görüntü dizilerinizi düzenleme ve sonradan işleme olanağı sağlar.
Hareket Bulanıklığı için Deklanşör Eğrisi
Gerçek bir kameradan nasıl göründüğünü taklit ederek, hareket bulanıklığı efektinin başlangıcında, ortasında ve sonunda bulanıklık miktarını kontrol eder.
Balıkgözü Kameralar için Alan Derinliği
Sanatsal amaçlar için (gerçek dünya balıkgözü lensler bu etkiyi göstermediğinden), artık balıkgözü kameralardan oluşturulan sahnelere alan derinliği bulanıklığı ekleyebilirsiniz.
Üzerinde çalışılan diğer iyileştirmeler
Corona 8 piyasaya sürüldüğünde bahsedildiği gibi, Malzeme Geçersiz Kılmalar için yeni koruma seçenekleri, Corona Bitmap’lerin gerektirdiği azaltılmış bellek, Yüksek Kalite görünüm alanında iyileştirilmiş malzeme önizlemeleri gibi kullanıcı deneyimini iyileştirmek için bazı değişiklikler üzerinde çalışılıyor.