“Kanala göre” Corona Decal
Corona Çıkartma, malzemedeki yalnızca belirli kanalları etkileyen bir Çıkartmaya sahip olma özelliğiyle sahnelerinizde yepyeni bir hayat kazanıyor.
Örneğin, artık bir tuğla duvara, tuğla ve harcın rengini ve diğer parametrelerini bozmadan kolayca hareket ettirip konumlandırabileceğiniz bir çatlak ekleyebilirsiniz. Veya aşağıdaki örnekte olduğu gibi, yer değiştirmeyi kullanarak zeminin orijinal dokusunu koruyan ayak izlerini ekleyin.
Ek olarak, bir Yapıştırma malzemesindeki Çarpma ve Yer Değiştirme kanallarının temel malzemedeki bu kanalların üzerine yazılmasını veya bunlarla birleştirilmesini seçebilirsiniz.
Hacim içinde kamera
Bir Corona Kamerayı, Volume materyali, Phoenix simülasyonları veya OpenVDB nesneleri için VolumeGrids gibi iç hacimler dahil olmak üzere sahnenizin herhangi bir yerine serbestçe yerleştirebilirsiniz.
Artık kameralarınız bulutların ve sisin arasından uçabilir, suyun altından yukarısına yükselip yüzeye çıkabilir, ateşten geçebilir ve daha fazlasını yapabilir.
Kameraya fiziksel boyutlar da verilebilir; bu, örneğin görüntünün yarısı su altında ve yarısı suyun üstünde olduğunda, bir hacmin yarısı içeride ve yarısı dışında olduğunda kullanışlıdır.
Vurguları iyileştirilmiş DOF bulanıklığı
Yeni DOF Vurgu Çözücünün etkinleştirilmesi, parlak noktaların (hem yansımalar hem de doğrudan görüntülenen ışıklar) bulanık görünümünü büyük ölçüde iyileştirecektir.
Yeni Listers ile sahnelerinizi daha iyi yönetin
Corona Lister artık sahnenizdeki tüm Işıkları (Işıklar, Hafif Malzemeler ve Güneşler), Proxy’leri, Yer Değiştirme malzemelerini ve Kameraları (ve 3ds Max’te ayrıca Yer Değiştirme değiştiricilerini) görüntülemenize ve ayarlamanıza olanak tanır. 3ds Max’te, ayrı Scatter Lister da tamamen elden geçirildi, Cinema 4D’de ise Scatter Lister ana Lister’e eklendi. Bu, sahnenizdeki tüm bu öğeleri bulmanızı ve ayarlamanızı çok daha kolaylaştırır.
Daha parlak, daha doğru Kostikler
Yüksek çözünürlüklerde (4K veya daha büyük) işlerken, Corona’s Caustics artık daha parlak, daha doğru ve ayrıntılı işleyecek.
Sun Direct Color’dan etkilenen bulutlar
Corona Güneşiniz için Doğrudan Rengi kullanmayı seçerseniz, bu artık Corona Gökyüzündeki Prosedürel Bulutları etkileyecektir. Örneğin, aşağıda gösterildiği gibi, ay ışığı görünümü için daha koyu mavimsi bir renk kullanın: Ya da ufka yakın olmak zorunda kalmadan Güneş için güçlü bir kırmızıya sahip olun – ya da dünya dışı görünümler için yeşil veya mor gibi daha sıra dışı renkler seçin.
Aynı Triplanar, Color Correction veya Mapping Randomizer’ı birden fazla haritaya uygulayın (3ds Max)
Triplanar, Color Correction ve Mapping Randomizer haritalarının hepsi artık isteğe bağlı çoklu giriş ve çıkışlarla geliyor. Artık, üç Üç Düzlemli düğümü ayarlamak veya tüm ayarları tek bir yerden kontrol etmek için kontrol düğümlerini kurmak için zaman ayırmak zorunda kalmak yerine, aynı ayarları tek bir malzemenin tüm kanallarına tek bir yerden uygulayabilirsiniz.