Skip to main content

3ds Max 2020 Yeni Özellikleri

3ds max 2020

Şu anda elden geçirilmiş bir kullanıcı arayüzü ve birkaç yeni modla övünen Chamfer değiştiricisinde iyileştirmeler olarak görülüyor. Mevcut Sabit Ağırlıklı Pah modu korunmuş ve kullanıcının kırma özelliklerini kullanarak bir pah ebadının boyutunu her kenarda kontrol etmesini sağlayan yeni bir Ağırlıklı Pah modu eklenmiştir. Yeni bir yerleştirme seçeneği, kullanıcının düzgünleştirme grupları istenmediğinde bu durumlar için prosedürel olarak kenar halkaları eklemesini sağlar. Sonunda Pah Derinliği artık ters eğri efekti oluşturmak için negatif değerler kullanabilir.

Max’in OSL uygulaması bu sürümde, OSL haritalarının vitrinlerde daha doğru gösterilmesiyle gelişmeye devam ediyor. ColorSpace, Falloff, Halftone, UVW MatCap, Normal, Sayı / Renge Göre Rastgele Dizin, Basit Degrade, Basit Döşemeler, Üç Ton, İplikler, Çizgi Genişliği, Dalga Biçimi, Dokuma ve Colorkey dahil olmak üzere pek çok yeni OSL haritası eklenmiştir (mavi için) / yeşil ekran efektleri).

Max 2020, “3ds Max’in değişmeyen eğrileri ve geometriyi değerlendirmesini engelleyen, böylece oynatma hızlarını iyileştiren” yeni bir dahili özellik olan geçerlilik aralıkları ekleyerek yeni performans iyileştirmeleri vaat ediyor. Viewport etkileşimi artık çok sayıda gruplanmış nesne kullanarak daha hızlı olmalıdır.

Performans için yapılan diğer birkaç ayar, SetNormals MaxScript işlevinin 10 kat daha hızlı gerçekleştirilmesini ve Escape tuşuna basıldığında yarıda kesildiğinde daha duyarlı bir Autobackup’ı içeriyor. FPS ekranı ayrıca daha fazla doğruluk için ayarlandı ve birçok UV adasıyla çalışırken UVW Flatten haritalamanın önemli ölçüde daha hızlı olmasını sağladı.

Animasyon Önizleme özelliği de, yerel sürücülerde 1,5-3 kat daha hızlı oluşturma ve varsayılan ayarlarda ve arabirimde birkaç değişiklik yapma vaadiyle biraz dikkat çekti.

Oynatma kontrolü sorunlarını ve performans modunu düzelten, geometri dışı özelliklerde özel niteliklerin dışa aktarılmasını sağlayan ve içbükey ngolarda üçgenlemeyi iyileştiren geliştirilmiş Alembik desteği gibi birçok başka değişiklik de dahil edilmiştir.

Archvis sanatçıları için, Revit Import uygulamasında, kullanıcının birden fazla nesnenin nasıl birleştirileceğini seçmesine izin veren yeni Birleştir Kombine seçenekleri görüyoruz. Revit Birlikte Çalışabilirlik özelliği artık dosyaları yükseltmeden Revit 2017, 2018 ve 2019 formatlarını içe aktarmanıza olanak tanır. Diğer iyileştirmeler, IES ışıklarını, Revit Camera, Sun ve Sky’ın daha iyi çevirisini ve daha fazlasını içerir.

Daha küçük gelişmeler, e57 ve PLY nokta bulutu biçimlerini desteklemeyi ve değiştiricileri kopyalarken ve yapıştırırken adlarını korumak için kullanabilme becerisini içerir.

3ds max 2020 yenilikleri, 3ds max 2020 yenilikleri, 3ds max 2020 yenilikleri, 3ds max 2020 yenilikleri, 3ds max 2020 yenilikleri, 3ds max 2020 yenilikleri, 3ds max 2020 yenilikleri,

0 0 oylar
Puanlama
Abone ol
Bildir
guest
0 Yorum
Satır İçi Geri Bildirimler
Tüm yorumları görüntüleyin
0
Yorum yapmak için tıklayınx