bahadır sönmez, 3d mimari görselleştirme, eğitim, 3ds max, vray dersleri, eğitim seti, özel ders, kursu

CORONA RENDER AYARLARI 3DS MAX

Corona Render ayarları nedir nasıl yapılır kısaca değindim. Bu dersin de dahil olduğu Corona Render eğitim setini satın almak için tıklayın: Corona render dersleri eğitim seti

corona render ayarları, 3ds max, corona, corona render 5, corona, corona render, corona render ayarları, corona, corona render, corona render ayarları, corona, corona render, corona render ayarları, corona, corona render, corona render ayarları, corona, corona render, corona render ayarları, corona render ayarları, corona, corona, corona, Genel olarak, Corona Renderer'da varsayılan oluşturma ayarları çoğu durumda iyi performans göstermelidir, bu nedenle genellikle bunları değiştirmeye gerek yoktur. Ancak, bazı özel durumlar oluşturma ayarlarında ek ayarlamalar yapılması gerekebilir. Her zaman en iyi sonuçları sağlayacak "evrensel" ayarlar yoktur. En yaygın durumlarda yardımcı olması gereken bu basit yönergeleri uygulayabilirsiniz: Global aydınlatmanın baskın olduğu iç mekanlar ve sahneler için UHD Önbellek'i ikincil GI çözücü olarak kullanın Küçük pencere delikleri olan bir iç manzara oluşturuyorsanız, daima portalları (3ds Max | C4D) kullanın ve bu yardımcı olmazsa, GI - AA dengesini (3ds Max | C4D) ve / veya Işık örnekleri çarpanını (3ds Max | C4D) Doğrudan ışığın neden olduğu güçlü gürültü ile uğraşıyorsanız, Işık örnekleri çarpanını artırın (3ds Max | C4D) Bakınız: Gürültünün doğrudan mı yoksa dolaylı ışıktan mı geldiğini nasıl anlayabilirim? (3ds Maks | C4D) Dolaylı ışıktan (GI) kaynaklanan güçlü gürültü ile uğraşıyorsanız, GI ile AA dengesini artırın (3ds Max | C4D) Bakınız: Gürültünün doğrudan mı yoksa dolaylı ışıktan mı geldiğini nasıl anlayabilirim? (3ds Maks | C4D) Parlak yansıtıcı yüzeylerde görünen gürültü ile uğraşıyorsanız, GI ile AA dengesini artırın (3ds Max | C4D) Refraktif nesnelerde görünen parlak noktalarla uğraşıyorsanız, GI ile AA dengesini azaltın (3ds Max | C4D) Güçlü alan derinliğine (3ds Max | C4D) veya hareket bulanıklığına (3ds Max | C4D) sahip bir sahne oluşturuyorsanız, GI ile AA dengesini (3ds Max | C4D) yaklaşık 4-8'e düşürün