V-Ray 5 for 3ds Max, update 1 (5.10.00) yenilikleri

whats new in V Ray 5 update 1 - V-Ray 5 for 3ds Max, update 1 (5.10.00) yenilikleri

  • Çoklu Katmanlı Kubbe Işıkları: Artık aynı anda birden fazla kubbe ışığı oluşturabilirsiniz. Light Mix’teki doğrudan destek, sonuçlara ince ayar yapmayı her zamankinden daha kolay hale getirir.
  • V-Ray Çerçeve Arabelleğindeki maske desteği: Yeniden oluşturmadan görüntünüzde piksel açısından mükemmel ayarlamalar yapın. Artık renderınızın parçalarını seçmek ve ince ayar yapmak için V-Ray’in maskeleme oluşturma öğelerini (Cryptomatte, MultiMatte, Wirecolor ve Object / Render / Material ID’leri) kullanabilirsiniz.
  • Kaos Kozmosu: Chaos Cosmos içerik kitaplığı, iç veya dış sahnenize hızlı bir şekilde inandırıcı bir çevre ekleyen yüksek kaliteli, oluşturmaya hazır 3B varlıklardan oluşan geniş bir koleksiyondur. Yerel V-Ray malzemeleriyle, 3ds Max Material Editor ile özelleştirmeleri kolaydır.
  • Gelişmiş malzeme geçersiz kılma: Yeni malzeme geçersiz kılma seçeneği, bir sahnenin orijinal opaklığını, çarpmasını, kırılmasını ve kendi aydınlatmasını koruyarak size daha da yaratıcı kontrol sağlar.
  • Fiziksel Malzemelerin Otomatik Çevrilmesi: Autodesk’in Fiziksel Malzemeleri, ek dönüştürme olmaksızın otomatik olarak V-Ray malzemelerine çevrilir.
  • Aşamalı kostikler: V-Ray’in aşamalı olarak hesaplanan yeni kostikleri, gerçek dünyadaki yansımaları ve kırılmaları daha kısa sürede gerçekleştirir. Önceden hesaplanmış foton haritalarına gerek kalmadan kurulumu daha kolaydır.
  • Yeni V-Ray Malzemesi şeffaflığı: Güncellenmiş V-Ray Malzemesi ile gerçek yarı saydam malzemeler oluşturun. Şimdi yerleşik hacimsel yüzey altı saçılma ile gerçekçi cilt, plastik, mum ve daha fazlasını oluşturmak her zamankinden daha kolay.
  • Görünüm alanında geliştirilmiş V-Ray Malzemesi: 3ds Max görüntü alanlarındaki V-Ray malzemelerinin temsilleri artık son işlemeye daha yakın ve sonuçlarınızın nasıl görüneceği konusunda size daha iyi bir fikir veriyor.
  • Toplu Kamera Oluşturma: Bir sahnedeki tüm kameraların vrscene aktarımı ile işleme iş akışınızı optimize edin. Chaos Cloud kullanıcıları artık ihtiyaç duydukları herhangi bir kamera açısını tek bir iş sunumundan oluşturabilirler.
  • GPU Hafif Önbelleği ve geliştirilmiş Çekirdek Dışı: V-Ray Light Cache artık GPU’da olduğundan çok daha hızlı render başlatma sağlar. Çekirdek dışı artık tüm V-Ray GPU özelliklerini destekliyor ve herhangi bir sahnenin dokular ve / veya geometri için GPU belleğini aşmasına izin veriyor.
  • Intel® Open Image Denoise: Etkileşimli oluşturma için mükemmel olan Intel® Open Image Denoise, gürültüyü hızlı bir şekilde temizler ve her makinede çalışır.
  • Yeni V-Ray Kamera Lister: Sahnenizdeki tüm kameraları tek bir basit arayüzden kolayca düzenleyin.
  • Gelişmiş tyFlow oluşturma: tyFlow simülasyonları artık V-Ray GPU ve Chaos Cloud ile işlenebilir.
  • İyileştirilmiş Cryptomatte desteği: Nesneleri alt materyallerine göre ayırmak için geliştirilmiş Cryptomatte desteği